zaterdag 27 april 2013

Brussel

Gisteren (26 april 2013) zijn we met school naar Brussel geweest. Ik ben geen al te goede fotografe, maar hier enkele foto's die ik gemaakt heb.

Uitzicht vanuit de bus; erg lekker weer was het niet!


Stappers... Ik stond er als echte toerist tussen met camera en wandelschoenen.




Sjiek hek voor het paleis. Als je goed kijkt zie je de vlag wapperen; de koning was aanwezig!

Stadsgezicht

Overal in de stad had je van dit soort schilderingen; erg leuk! 
Sint Nicolaas 
Kathedraal

Theater

Iemand had zicht uitgeleefd met stoepkrijt

Over deze foto was ik erg tevreden, ook al staat 't gebouw er scheef op. 



En natuurlijk mag Manneke pis niet ontbreken!


Tja, ook typisch Belgisch. 


Edit; 'enkele' moet 'een groot aantal' zijn. Het was jammer van het weer, maar Brussel is een erg mooie stad. Er zijn leuke winkeltjes, veel mooie gebouwen en heerlijke wafels!


4 opmerkingen:

  1. Mooie foto's! Die schilderingen zijn gaaf!

    Love,

    Rowan

    Personal Style Blog www.redreidinghood.com
    Hardloop Blog: www.chicksrunningonkicks.com
    Ps: ENTER MY GIVEAWAY FOR A CHANCE TO WIN 100 EUROS TO SPEND ON SEXY SHOES AT SARENZA!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er super uit, ik zou graag nog eens naar Brussel gaan!

    Als je het leuk vind, ik organiseer vandaag een linkparty op mijn blog! Dit houdt in dat je reclame mag maken voor 3 van je leukste artikelen van afgelopen week inclusief een foto en een link naar jouw blog! Super leuk toch? Ik zou het gezellig vinden als je mee komt 'feesten'!

    Liefs van Rosie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Brussel is heel leuk ja! Jammer van de regen haha
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Brussel is leuk! :D

    www.jenniefromtheblog.com // www.jenniefromtheblog.nl

    BeantwoordenVerwijderen