dinsdag 30 april 2013

Londen

bron
Morgen ga ik voor zes dagen naar Londen. Dit wilde ik al heel lang en ik heb er dan ook erg veel zin in. Ik ben van plan zoveel mogelijk foto's te maken, te doen, op te schrijven, leuke ansichtkaarten en een heleboel Engelse pockets te kopen en vooral géén blaren te krijgen, maar ik zal de komende dagen dus niet aanwezig zijn op blogspot. Natuurlijk schrijf ik daarna wel een post over Londen.
Hieronder wat plaatjes voor de mede-anglofielen die dit lezen!


bron
Nee ik ben geen directioner, maar dit is hoe blij ik was toen ik hoorde dat we naar Londen gingen ^

(Oké dan, wat échte muziek...)
bron

bron onbekend

bron
bron
bron

bron
Ik hoop alleen dat ik in Londen déze dingen niet tegenkom...
The only psychopaths in the universe to kill you 'nicely'
bron







2 opmerkingen:

  1. Super leuk, heel veel plezier alvast :)

    www.fashiable.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Londen is echt heel leuk! Veel plezier! En one direction kom je vast niet tegen, die waren namelijk gisteren hier in Nederland haha. liefs.

    BeantwoordenVerwijderen